Alla inlägg under mars 2011

Av Elsa Hardell - 20 mars 2011 09:41

hejsan det var jätte länge sen jag bloggade men jag har inte haft tid med att blogga just nu sitter jag vid datorn och kollar lite på internet idag ska jag kanske gå på bio med pappa! i fredags fyllde mina kusin barn edit och rut 1 år dom har blivit så stora! annars är jag bara förkyld har ont i halsen och hostar och har ont i örat det är inte alls roligt! hoppas ni alla får en bra söndag! bye bye

Av Elsa Hardell - 5 mars 2011 22:44

hej alla det var länge sen jag skrev här på bloggen men jag har helt enkelt inte haft tid men idag har jag varit hemma hos pappa och inte gjort så himla mycket just nu sitter jag vid datorn och är inne på facebook och ska snart göra nåt annat hoppas ni alla har haft en bra lördag för det har jag haft god natt alla kramar elsa!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards