Alla inlägg under oktober 2010

Av Elsa Hardell - 31 oktober 2010 08:43

Hej Alla! Nu Sitter Jag Vid Datorn Och kollar Lite På Internet Jag Vaknade Kl 9 I Morse Det Är En Bra Tid Att Vakna! I Dag Ska Jag På Bio Och Se Himlen Är Oskyldigt Blå! Och Så Får Jag Se Vad Jag Hittar På I Dag! Ha En Bra Söndag Allihopa Hej då!     

Av Elsa Hardell - 30 oktober 2010 10:51

Hej Alla! nu Sitter Jag Vid datorn Och Kollar Lite På Internet Skönt Att Det Är HöstLov Nu Så Jag Får Sova Länge På morgonen I dag Vet jag inte Vad Jag Ska Göra Jag Får Se Vad Jag Ska Göra I Dag Kanske Lyssna På Musik  Eller Nåt Sånt Hej Då

Av Elsa Hardell - 29 oktober 2010 14:48

Hej Alla Just nu Så Lyssnar jag På Amy Diamonds Nya Skiva Som heter Greatest Hits Den är Så Himla Bra Skönt Att Det Är Lov Nästa Vecka Ha En bra Helg Allihopa Hej då   

Av Elsa Hardell - 23 oktober 2010 10:20

hej alla nu sitter jag vid datorn och kollar lite på internet bara det är skönt att det är helg i gen och skönt och vara hos mamma i gen  hoppas ni alla får en bra helg och en bra lördag hej då

Av Elsa Hardell - 20 oktober 2010 16:10

Hello alla i dag har jag haft frilufsdag i vilsta det var tråkigt när allt var slut där då gick jag tillbaka till skolan med några och kollade på film det är skönt och va hemma jag är så himla trött efter den där dagen i vilsta kanske skriver sen      Hej då   

Av Elsa Hardell - 19 oktober 2010 17:07

Hej alla nu sitter jag vid datorn och chattar med min bästis på facebook det är roligt i morgon är det idrottsdag i vilsta det låter mycket trist och tråkigt!  men det får duga än då ha en bra kväll allihopa hey då     

Av Elsa Hardell - 18 oktober 2010 19:10

Hej alla nu sitter jag vid datorn och chattar med en kompis på msn det är roligt men just nu är jag lite trött och hegig  ha en bra kväll allihopa hej då

Av Elsa Hardell - 16 oktober 2010 17:25

Hej Bloggen! nu Sitter Jag Vid Datorn Och Kollar Lite På Facebook I Dag Har Jag Bara Varit Hemma Hos Pappa! Och Nu Är Det Lördag Kväll I Kväll Ska Jag Se DansFeber För Min Idol Amy Diamond Ska Sjunga Där Så Det Vill Jag Verkligen Inte Missa Ha En Mysig Och Fin Lördag Kväll Allihopa Hej då!      

Ovido - Quiz & Flashcards