Alla inlägg under juli 2011

Av Elsa Hardell - 11 juli 2011 08:44

Hejsan Bloggen! nu sitter jag vid datorn och kollar olika saker och så kollar jag på tv också! idag ska jag vara på landet och sitta vid datorn och rita och kanske hoppa stutsmatta! kommer inte på vad jag ska skriva men jag hoppas att ni alla får en jätte bra dag idag! Hejdå!!!!  

Av Elsa Hardell - 10 juli 2011 18:36

Hej Bloggen Nu Sitter Jag vid Datorn Och Kollar Bloggar Och Annat I Dag Har Jag Bara Varit På Landet Och Haft Tråkigt Och Ritat Lite Men Just Nu Är Jag Bara Hungrig! Och Jag Kommer inte På Vad Jag Ska Skriva Mer Men Ha En Bra Kväll Alla! Hejdå!

Av Elsa Hardell - 7 juli 2011 01:19

Tjao alla nu sitter jag vid datorn och gör ingenting ska snart sova och förlåt för dålig bloggning det blir i bland att jag inte orkar blogga bara men ska bli bättre men kommer blogga i bland! ska snart läsa min bok som heter Livet Enligt Rosa Du Är Den Jag Vill Ha! boken är super bra började läsa den i måndags kväll! Hejdå och God Natt

Ovido - Quiz & Flashcards