Alla inlägg under februari 2011

Av Elsa Hardell - 24 februari 2011 17:45

  Hej Allihopa! I Dag >Har jag Suttit Vid Datorn Chattat Med Vänner På Msn Och Facebook! Just Nu Chattar Jag Med Nanna På Msn! Här Kommer En Bild På Mig Hur Jag Ser ut I Dag Torsdag! Hoppas Ni Alla Har Haft En Bra Torsdag! Och Ha En Mysig Torsdag Kväll Allihopa! HejDå!!!!!!   

Av Elsa Hardell - 23 februari 2011 17:12

hej alla i dag har jag inte bloggat för jag hade annat att göra i dag! i dag har jag varit hemma hos pappa och suttit vid datorn och kollat på film och kollat på tv! just nu gör jag inte så mycket ska snart stänga av datorn och göra någonting annat tänkte jag göra! jag ville bara göra ett inlägg här på bloggen! hoppas ni alla får en mysig onsdag kväll! kramar/elsa!!!!!!!!!!   

Av Elsa Hardell - 22 februari 2011 18:34

Hello alla just nu sitter jag vid datorn och chattar med nanna på msn i dag har jag bara varit hemma och sutit vid datorn och kollat på tv hoppas ni alla har haft en bra dag det har jag haft i dag! har inget mer att skriva just nu! Kram/Elsa!!!!

Av Elsa Hardell - 21 februari 2011 18:46

Jag Ska Skriva Vad Jag Ska Göra I Kväll!

Äta Middag

Kolla På Familjen Annorlunda Klockan 20:00 Till 21:00

Sitta Vid Datorn

Chatta Med Vänner På Msn!

Facebook

Sova Till Halv 9 Ungefär

Hoppas Ni Alla Får En Bra Kväll!

Kramar Elsa!!!   

Av Elsa Hardell - 21 februari 2011 08:45

Hej Hej Alla! I Morse Vaknade Jag Halv 9 Just Nu Kollar Jag På Tv Ska Snart Äta Frukost Tänkte Jag Göra! Och Nu Har Jag Sportlov Så Himla Nice! i Dag Ska Jag Sitta Vid Datorn Och Rita Och Kanske Kolla På Film! Hoppas Ni Alla Får Ett Jätte Bra Sportlov Den Här Veckan! Ha Det Så Bra Allihopa Och Hoppas Ni Får En Bra Dag! Kram/ Elsa!!!!     

Av Elsa Hardell - 20 februari 2011 14:18

Hej Hej Allihopa! Just Nu Är Jag Inne På Datorn Och Bloggar Och Kollar Lite På Internet! Snart Ska Jag Rita Tänkte Jag Göra Om En Stund! Jag Har Rensat Lite Saker Det Var Skönt Och Göra Det Så Jag Får Bort Dom Sakerna Jag Inte Vill Ha Längre! Har Inget Mer Att Skriva Just Nu Jag Vill Bara Skriva Ett Inlägg Här På Bloggen! Kram Kram Elsa!     

Av Elsa Hardell - 20 februari 2011 10:03

Hej Alla! Då Var Det Söndag Idag! Jag Ska Vara Hemma Hos Pappa Och Sitta Vid Hans Bärbaradator Och Kolla Lite På Internet Hade Jag Tänkt Och Göra Idag! Just Nu Sitter Jag Vid Datorn Och Är Inne På Facebook Och Msn Och Pratar Med Några! Har Inget Mer Att Skriva Just Nu Jag Skriver Sen! Hoppas Ni Alla Får En Jätte Bra Söndag! Kram Kram/Elsa!  

Av Elsa Hardell - 19 februari 2011 15:34

Hejsan Bloggen! Just Nu Sitter Jag Fortfarande Vid Pappas Dator Och Chattar Med Nanna På Msn! I Morse Vaknade Jag Kvart Över 10 Ganska Sent Men I  Bland Sover Jag Länge På Helger Och Lov Och Sånt! Det Är Tråkigt Att Min Dator Inte Fungerar Fortfarande Så Himla Trist! Men Jag Är Mycke Glad Att Jag Har Sportlov Nu I En Vecka Det Är Super NICE! Har Inget Mer Att Skriva Nu Jag Ville Bara Skriva Ett Inlägg På Bloggen Jag Hade Bara Lust! / Elsa!!!    

Skapa flashcards