Alla inlägg under mars 2011

Av Elsa Hardell - 29 mars 2011 19:29

hej allesammans jag har fått praktik på motek med nathalie och jag har kommit in  på basåret på rinmangymnasiet och det känns jätte roligt! och idag var det första praktiken har praktik tisdagar och onsdagar och torsdagar! just nu sitter jag vid mammas jobbdator ska se huset fullt av hundar kl 8! jag har haft en jätte bra dag är nöjd med dagen! Bye Bye     

Av Elsa Hardell - 27 mars 2011 15:21

Hej Alla I Dag Har Min Mamma Färgat Mitt Hår Och Det Blev Bra Jag Är As Nöjd! Nu Sitter Jag Vid Datorn Och Göra Inte Så Mycket! Här Kommer En Bild På Mig Och Min Nya Hår Färg!     Snyggt Eller Hur? Det Var Bara Det Jag Ville Säga! Byyyyyyyye   

Av Elsa Hardell - 26 mars 2011 18:56

     flumm framför datorn haha

Av Elsa Hardell - 24 mars 2011 21:25

Hejsan Alla I Dag Har Jag Haft En As Lång Dag Men Ändå En Bra Dag! Sitter Just Nu Och Chattar Med Nathalie På Skype Som Jag Har Skaffat! I Morgon Ska Jag Till Mamma Och I Morgon Kväll Ska Mamma Och Jag På E.M.D På Lokomotivet Det Blir Säkert Roligt Tror Jag!  Här Kommer En Bild På Mig

   Jag Är Cool

Av Elsa Hardell - 22 mars 2011 20:57

hej alla jag är fortfarande förkyld i dag var jag och pappa på vårdcentralen och dom kollade mitt öra och det var rött jag fick drop för örat och host medicin så det känns bra att jag fick det! just nu sitter jag vid datorn och gör inget speciellt ska nog ta min medicin och drop hoppas ni alla har en bra kväll! hej då

Av Elsa Hardell - 21 mars 2011 18:39

Hej Alla I Dag Har Jag Varit I Skolan Och Jobbat Och Haft Olika Ämnen! Jag Bjuder På Några Bilder På Mig

     

  bilder är fotade i dag av mig fina eller hur? hejdå

Av Elsa Hardell - 20 mars 2011 21:41

hej alla nu ska jag ta en brustablett i morgon skola tråkigt vi får läxor i morgon det är inte roligt med läxor tycker jag i alla fall! i dag har jag varit på bio med pappa och sett hur många lingon finns det i världen den filmen var jätte bra och jätte rolig! hoppas ni alla får en bra kväll! hejdå!!



Av Elsa Hardell - 20 mars 2011 16:22

             

Ovido - Quiz & Flashcards