Alla inlägg under september 2010

Av Elsa Hardell - 24 september 2010 16:50

hej alla!  nu sitter jag vid datorn och äter för jag är hungrig   och det är skönt att det är fredag i gen  ha en trevlig helg allihopa hej då  

Av Elsa Hardell - 23 september 2010 19:14

hej alla nu är det kväll och i morgon så är det badhuset på morgonen och sen till skolan och ha musik kl 11 i morn  ha det bra alla hej då

Av Elsa Hardell - 23 september 2010 15:29

heej kom hem frånn skolan för en timme sen  i dag har jag haft tjej jumpa och bild det var roligt och nu sitter jag vid datorn och äter melis  är trött nu bara kanske skriver sen hej då   

Av Elsa Hardell - 22 september 2010 15:29

hej alla kom nyss hem från skolan skönt och vara hemma i gen efter en lång dag i skolan från 8:20 till tio i tre nu sitter jag vid datorn och äter melis  hörs sen kanske hej då   

Av Elsa Hardell - 21 september 2010 14:19

hej alla kom nyss hem från skolan i dag har jag haft syslöjd och det var jätte kul jag håller på att göra en hund och så har jag varit med mina kompisar i skolan i dag och det är roligt och nu sitter  jag vid datorn och äter melis! ha det bra alla hej då   

Av Elsa Hardell - 20 september 2010 21:56

hej nu ska jag sova så god natt alla skriver i morn efter skolan hej då och god natt

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards