Alla inlägg under januari 2011

Av Elsa Hardell - 27 januari 2011 22:01

God Kväll! Alla Just Nu Sitter Jag Vid Datorn Och Snart Ska Jag Sova I Dag Har jag Haft Tjej Bild & Tjej Jumpa! Och Elevens Val!  Det Är Skönt Att Det Är Fredag Och Helg I Morgon Så Himla Skönt  God Natt På Er Alla HejDå!!!!!   

Av Elsa Hardell - 26 januari 2011 15:38

Hej Alla I Dag Har Jag Haft Idrottsdag I Vilsta Och Det var Tråkigt! Just Nu Sitter jag Vid Datorn Och Är Inne på Facebook Och Msn!  Så Jag Är Trött Efter den Här Dagen I Vilsta! Kanske Skriver Senare HejDå!!!!!!!  

Av Elsa Hardell - 25 januari 2011 20:26

Hej Alla I Dag Har Jag Haft Syslöjd Och Jag Håller På Och Göra En Kudde! Just Nu Chattar Jag Med Nathalie På Msn! I Morgon Har Jag Idrottsdag I Vilsta Och Det Är Jätte Tråkigt Faktist Så Jag Säger Bara Blää! Men Jag Har Inget Mer Och Skriva Här På Bloggen! HejDå!!!!!!!     

Av Elsa Hardell - 24 januari 2011 18:57

Hejsan Alla I Dag Har Jag Haft En Bra Dag I Skolan! Vi Hade Engelska Elevens Val Och Andra Jobb Också! Just Nu Sitter jag Vid Datorn Och Chattar Med Min Kompis Nathalie på Msn! I Kväll Ska jag Se Familjen Annorlunda Kl 20:00 på 4an det Programmet Älskar Jag Jätte Mycket! HejDå!   

Av Elsa Hardell - 23 januari 2011 10:55

Hej Alla Och God Morgon Just Nu Sitter Jag Vid Datorn Som Vanligt! Ska Snart Äta Frukost Tänkte Jag Göra! I Dag Ska Jag Fylla Min Mobil Med 1000 Kronor! Och Sitta Vid Datorn! Och Kanske Ska Rita Eller Lyssna På Musik I Dag Jag Får Se Vad Jag Hittar På I Dag Helt Enkelt! Hoppas Ni Alla Får En Bra Söndag I Dag Kanske Skriver Sen HejDå!!!!!!!!!!!!!   

Av Elsa Hardell - 22 januari 2011 10:51

Hejsan Allihopa! I Dag Ska Jag Nog Bara Vara Hemma Och Sitta Vid Datorn Och Lyssna På Musik! Just Nu Kollar Jag Bara Lite På Internet Det Är Så Himla Skönt Med Helg Och Det Är Roligt Att Det Är Lördag I Dag Också! Men Jag Kanske Skriver Sen Eller I Morgon Jag Får Se Hur Det Blir Helt Enkelt! Och Hoppas Ni Alla Får En Undebar Skönt Helg HejDå!!!!!!!    

Av Elsa Hardell - 21 januari 2011 17:35

Hej Alla! I Dag Har Jag Varit I Badhuset På Morgonen Och Det Var Tråkigt Faktist! Just Nu Är Jag Bara Trött Och Hungrig! Nu Chattar jag Med Bästa Nanna på Msn! Och I Kväll Ska Jag se Lets Dance Kl 8 På Fyran! I Helgen Ska Jag Vara Hos Pappa Och Sitta Vid Datorn Och Ta Det Lugnt! HejDå!!!   

Av Elsa Hardell - 19 januari 2011 18:32

Hey Alla! Just Nu Lyssnar Jag På En Skiva Jag Fick I Julklapp Av Mamma Och Den Är Jätte Bra faktist Skriver Kanske Senare HejDå!

Ovido - Quiz & Flashcards