Alla inlägg under november 2010

Av Elsa Hardell - 30 november 2010 16:25

Hej Alla I Dag Har Jag Haft En Jätte Bra Dag I Skolan  Nu Sitter Jag Vid Datorn Och Chattar Med Kompisar På Msn Och Är Inne På Facebook Och Kollar lite Det Är Roligt Tycker Jag HejDå   

Av Elsa Hardell - 28 november 2010 09:55

Hej Allihopa! Nu Sitter Jag Vid Datorn Och Kollar Lite På Internet  I Dag Ska Jag Kanske Rita Eller Läsa Jag Får Se Vad Jag Hittar På I Dag  Jag Skriver Kanske Sen Jag Får Se Om Jag Hinner HejDå!         

Av Elsa Hardell - 27 november 2010 10:05

hej allihopa! nu sitter jag vid datorn och kollar lite på svt.se  i dag ska jag julpynta lite mer och sitta vid datorn kanske eller nåt annat jag får se vad jag hittar på i dag hej då   

Av Elsa Hardell - 26 november 2010 17:34

hej allihopa jag är så glad att praktiken är slut nu just nu sitter jag vid datorn och kollar på internet skönt med helg också i helgen ska jag jul pynta hos pappa det blir roligt tycker jag hej då   

Av Elsa Hardell - 25 november 2010 20:24

hej alla i morgon är det sista praktiken för mig det känns bra att få komma tillbaka till skolan just nu sitter jag vid datorn och är lite trött hej då

Av Elsa Hardell - 24 november 2010 17:35

hej allihopa i morgon har jag praktik till kl 1 och sen ska jag vara med på elevens val som börjar halv 2 och slutar halv 4  det känns mycket roligt nu sitter jag vid datorn och chattar på msn med kompisar hej då   

Av Elsa Hardell - 21 november 2010 14:39

hej alla i går färgade jag håret och det blev jätte bra och jag blev jätte nöjd nu sitter jag vid datorn och kollar på internet hoppas ni alla har haft en bra helg det har jag haft ha en bra söndag allihopa hej då   

Av Elsa Hardell - 16 november 2010 21:54

Hej Allihopa Nu Sitter Jag Vid Datorn Och Ska Snart Sova I Morgon Har Jag Hemkunskap Och Jumpa Ganska Tråkigt Faktist Ha En Bra Natt Allihopa Hej Då Och God Natt Allihopa!!!   

Ovido - Quiz & Flashcards