Alla inlägg under oktober 2011

Av Elsa Hardell - 31 oktober 2011 13:21

´Heej Bloggisen!

sitter just nu vid datorn och äter mat låda va hungrig så jag tog lite mat! har inte gjort så mycket nu på morgonen har kollat på film suttit vid datorn kollat bloggar och facebook och lyssnat på musik på sportify! ha en bra dag!

Av Elsa Hardell - 30 oktober 2011 18:06

Hej Bloggisen!

idag har jag varit och kollat på ett hus med pappa och hans tjej lena men det huset va för lite och fult och rummen va för små! och så har jag fått upp minn spegel idag är så glad att den är uppe! sitter bara vid datorn just nu och njuter av att det är höstlov ha en bra kväll!

Av Elsa Hardell - 29 oktober 2011 17:15

hej Bloggen! idag har jag varit och letat foppatoflor och spegel jag hittade spegel på Rusta men jag hittade foppatoflor men dom fanns inte i min storlek så det var synd! sitter bara vid datorn just nu och väntar på att maten ska bli klar är jätte hungrig! Ha en bra kväll!!

Av Elsa Hardell - 24 oktober 2011 18:25

Hej

har varit iskolan idag och haft olika lektioner hade t.ex svenska matte och hade jumpa den var tråkig som vanligt men dagen har varit bra ändå skönt att det är lov nästa vecka! ha en bra måndag kväll!

Av Elsa Hardell - 15 oktober 2011 12:44

Hej! sitter vid datorn just nu ska snart klä på mig! idag ska jag äta på kina restaurangen och gå på bio kl 6 så det ska bli jätteroligt! hoppas ni får en bra lördag!

Av Elsa Hardell - 7 oktober 2011 22:43

Hej! har inte bloggat för jag har inte orkat och så har jag haft annat att göra i stället men nu är det i alla fall fredag sitter vid datorn och kollar bloggar och sånt! har färgat håret i dag det blev mer rött blev jätte nöjd med resultatet! Ha en bra fredag kväll!!     

Av Elsa Hardell - 4 oktober 2011 18:05

Heej Bloggisen! idag va skolan ganska tråkig men jag har haft en bra dag än då sitter vid datorn nu och lyssnar på musik på sportify! ha en Trevlig kväll!

Av Elsa Hardell - 3 oktober 2011 21:35

hej! det här blir sista inlägget för idag just nu sitter jag bara vid datorn ska snart gå och borsta tänderna ska inte sova än men snart! så God natt på er så skriver jag kanske när jag kommer hem från skolan i morgon för jag slutar 14:40 altså tjugo i tre det är inte så lång dag i morgon så det är skönt! jag har tänkt på en grej och det är att det är tråkigt att jag bara bor hos pappa varanan vecka för jag älskar att vara hos pappa för då är det lungt och skönt och ingen jobbig arvid! så natti Natti!!

Skapa flashcards