Alla inlägg under november 2011

Av Elsa Hardell - 13 november 2011 17:51

Hej på er! idag har jag bara varit hemma och suttit vid datorn och kollat bloggar och sånt det har varit en tråkig söndag idag hade tänkt att jag skulle ta bilder men det blev inte så för jag hade inte lust och jag orkade inte helt enkelt! har inte bloggat här sen i torsdags det är för att jag bloggar mest på den andra bloggen så det blir inlägg här i bland bara! ha det bra!

Av Elsa Hardell - 10 november 2011 16:15

hej på er! idag har jag varit och handlat lite med mamma så här kommer bilder på det jag köpte!

        

  tofflor från ica maxi        tofflor från ö&b               choklad kalender från ö&b   julkalender från ica maxi

                                                  
                                                  
                       

 är nöjd med det jag köpte ha det bra!                                              
                                             

Av Elsa Hardell - 10 november 2011 11:23

Hej Allihopa!

idag är jag ledig för att det är utvecklingssamtalsdag på min skola rinman! så det är skönt! sitter bara vid datorn nu i går fick jag amy diamonds jultidning blev så glad när jag fick den så här kommer en bild på den!

  

hoppas ni får en bra dag!

Av Elsa Hardell - 6 november 2011 17:01

  

Jacka från Ginatricot var rea på den så det kostade bara 99.50 om det inte hade varit rea på den då hade den kostat 299 alltså 200 kronor har velat ha den länge och äntligen hittade jag den är så sjukt glad! köpte en vit Bh på H&M  också den kostade 129 men det är inget att visa men är nöjd med mitt köp! ha det bra!

Av Elsa Hardell - 5 november 2011 10:35

       

 Linne från ginatricot kostar 99        Tröja från stadium kostar 199   Tröja från ginatricot kostar 99


det var det jag köpte på erikslund i västerås i torsdags är väldigt nöjd med mitt köp!  

Av Elsa Hardell - 2 november 2011 23:46

Heej Allihopa!

sitter bara vid datorn nu och gör ingenting tänkte göra ett inlägg innan jag ska sova! ska snart sova så jag orkar att åka till västerås i morgon och hälsa på min bror och åka till Erikslund shopping center det ska bli så sjukt roligt! God Natt på er!

Av Elsa Hardell - 2 november 2011 14:27

Hej Allihopa!

det var ett tag sen jag bloggade jag njuter att höstlovet i stället för att blogga men ska försöka blogga lite oftare! sitter bara framför datorn just nu och lyssnar på musik på sportify! kika in på min andra blogg också www.roligaelsa.devote.se jag skriver ganska mycket på den bloggen! ha det bra!   

Ovido - Quiz & Flashcards