Alla inlägg under september 2011

Av Elsa Hardell - 30 september 2011 20:22

hej! just nu kollar jag på idol och sitter vid datorn och sånt ville bara slänga in ett kort inlägg så länge det är reklam! ha det bra alla! Hejdå!!!!!!!!!!!!!

Av Elsa Hardell - 30 september 2011 17:30

hej! det är så himla skönt att det är fredag i gen världens bästa dag på hela veckan! just nu sitter jag vid datorn och kollar olika saker och jag har tagit bort min blogg på blogg.se så ni vet! är förkyld just nu det är jobbigt för näsan rinner hela tiden! på måndag är jag ledig det är skönt och väldigt nicccceeee! nu ska jag fortsätta med det jag hållde på med på datorn så ciao! Hejdå!!!

Av Elsa Hardell - 10 september 2011 13:15

Hej! det var tusen år sen jag bloggade men det känns som det fast det inte va det! just nu sitter jag vid datorn hos pappa  jag ska till mamma i morron och det ska bli roligt! idag ska jag inte göra så mycket ska packa väskan sen som jag ska ha med till mamma för mamma hämtar mig kl 11:00 i morgon! Ha det bra! Hejdå!!!!!  

Skapa flashcards