Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Elsa Hardell - 20 mars 2011 21:41

hej alla nu ska jag ta en brustablett i morgon skola tråkigt vi får läxor i morgon det är inte roligt med läxor tycker jag i alla fall! i dag har jag varit på bio med pappa och sett hur många lingon finns det i världen den filmen var jätte bra och jätte rolig! hoppas ni alla får en bra kväll! hejdå!!



Av Elsa Hardell - 20 mars 2011 16:22

             

Av Elsa Hardell - 20 mars 2011 09:41

hejsan det var jätte länge sen jag bloggade men jag har inte haft tid med att blogga just nu sitter jag vid datorn och kollar lite på internet idag ska jag kanske gå på bio med pappa! i fredags fyllde mina kusin barn edit och rut 1 år dom har blivit så stora! annars är jag bara förkyld har ont i halsen och hostar och har ont i örat det är inte alls roligt! hoppas ni alla får en bra söndag! bye bye

Ovido - Quiz & Flashcards