Alla inlägg under augusti 2011

Av Elsa Hardell - 20 augusti 2011 15:09

Hej! Idag Har Jag Varit På Stan Med Pappa och köpt En Rosa klocka På Ur & Penn Men Vi hittade inga Stövlar På Stan Så Vi Åkte Till Coop Forum och Där Hittade Vi Stövlar Till Mig! Jag Är Jätte Nöjd Med Det Jag Köpte! Nu Sitter Jag Vid Datorn Och Kollar Bloggar Och Andra Saker! Ha Det Bra! Hejdå!!!!

Av Elsa Hardell - 17 augusti 2011 10:37

Hejsan Bloggen! det var jätte länge sen jag bloggade men jag har haft en liten paus från bloggen men nu är jag tillbaka! nu sitter jag vid datorn ska snart äta frukost och sen duscha för jag ska till ikea idag och köpa en hylla till mitt rum! och på måndag börjar jag på Rinmangymnasiet det känns pirrigt och nervöst men ändå ganska roligt! ha en bra dag alla! Hejdå!     

Av Elsa Hardell - 11 augusti 2011 10:32

Hejsan Bloggen! sitter just nu och funderar vad jag ska göra idag? men nu sitter jag vid datorn som vanligt och kollar olika bloggar och sånt det känns konstigt att skolan börjar snart jag vill inte att skolan börjar snart jag vill bara ha lov för det är det bästa som finns! ha en bra dag! Hejdå!!!

Skapa flashcards