Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Elsa Hardell - 19 februari 2011 15:34

Hejsan Bloggen! Just Nu Sitter Jag Fortfarande Vid Pappas Dator Och Chattar Med Nanna På Msn! I Morse Vaknade Jag Kvart Över 10 Ganska Sent Men I  Bland Sover Jag Länge På Helger Och Lov Och Sånt! Det Är Tråkigt Att Min Dator Inte Fungerar Fortfarande Så Himla Trist! Men Jag Är Mycke Glad Att Jag Har Sportlov Nu I En Vecka Det Är Super NICE! Har Inget Mer Att Skriva Nu Jag Ville Bara Skriva Ett Inlägg På Bloggen Jag Hade Bara Lust! / Elsa!!!    

Av Elsa Hardell - 19 februari 2011 12:54

   Hej Alla! IDag Fungerar Inte Min Dator Jag Vet Inte Varför Den Inte Vill Fungera! Så Just Nu Sitter Jag Vid Pappas Bärbaradator Och Bloggar! I Dag Ska Jag Och Pappa Och Hannes Till Pappas Tjej Lena Klockan 5 Och Äta Där Det Ska Bli Roligt TyckerJag! I Helgen Ska Jag Vara Hos Pappa Och Sitta Vid Datorn Och Rita Och Ta Det Lugnt Faktist! Hoppas Ni Alla Får En Bra Lördag! Hejdå!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards